Kristoffolo Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Is het mogelijk om een layout in een apart venster te tonen Met venster vastzetten, en dan naar een andere layout gaan, lukt het blijkbaar niet Enig idee iemand hoe ik dit oplos? Quote
0 se7en Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Is het mogelijk om een layout in een apart venster te tonenMet venster vastzetten, en dan naar een andere layout gaan, lukt het blijkbaar niet Enig idee iemand hoe ik dit oplos? de truc met de duif die hiervoor gebruikt wordt is de layout te kopieeren op uw nieuwe layout. Niemand merkt dat je naar een andere layout bent gegaan. Quote
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Hé, Se7en, je quotes zijn gelukt!! Deze keer vanzelf! Quote
0 Kristoffolo Posted May 20, 2003 Author Posted May 20, 2003 Het is de bedoeling dat als ik een overzicht van gegevens heb ik op een knop kan drukken waardoor ik een ander venster krijg met een bepaalde layout waarin ik gegevens kan ingeven. Door op de knop toevoegen te klikken wordt het venster gesloten en kom ik terug in het vorige venster terecht. De layout die ik in een nieuw venster wil tonen is veel kleiner dan de layout van waaruit ik vertrek. Als ik het antwoord van Se7en goed begrijp dan ga ik eigenlijk naar een andere layout en eventueel terug naar een vorige, waardoor ik dan in hetzelfde venster blijf? Quote
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Je hebt Se7en goed begrepen en hij heeft je inderdaad de best oplossing aangereikt. Quote
0 Konkel Noen Posted May 21, 2003 Posted May 21, 2003 Als je gebruik wil maken van conditionele knoppen (via de gouden tip van een tijdje terug) dan mag je ze niet in een kopgedeelte plaatsen. De knoppen komen wel al dan niet te voorschijn maar er op klikken haalt niets uit. Als je naar zoekmodus gaat werken ze wel. Klopt dit ? Quote
Question
Kristoffolo
Is het mogelijk om een layout in een apart venster te tonen
Met venster vastzetten, en dan naar een andere layout gaan, lukt het blijkbaar niet
Enig idee iemand hoe ik dit oplos?
5 answers to this question
Recommended Posts