Jump to content
  • 0

menu overzicht in apart venster tonen

Kristoffolo

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Is het mogelijk om een layout in een apart venster te tonen

Met venster vastzetten, en dan naar een andere layout gaan, lukt het blijkbaar niet

Enig idee iemand hoe ik dit oplos?

de truc met de duif die hiervoor gebruikt wordt is de layout te kopieeren op uw nieuwe layout. Niemand merkt dat je naar een andere layout bent gegaan.

• 0
Posted

Het is de bedoeling dat als ik een overzicht van gegevens heb ik op een knop kan drukken waardoor ik een ander venster krijg met een bepaalde layout waarin ik gegevens kan ingeven.

Door op de knop toevoegen te klikken wordt het venster gesloten en kom ik terug in het vorige venster terecht.

De layout die ik in een nieuw venster wil tonen is veel kleiner dan de layout van waaruit ik vertrek.

Als ik het antwoord van Se7en goed begrijp dan ga ik eigenlijk naar een andere layout en eventueel terug naar een vorige, waardoor ik dan in hetzelfde venster blijf?

• 0
Posted

Als je gebruik wil maken van conditionele knoppen (via de gouden tip van een tijdje terug) dan mag je ze niet in een kopgedeelte plaatsen.

De knoppen komen wel al dan niet te voorschijn maar er op klikken haalt niets uit.

Als je naar zoekmodus gaat werken ze wel.

Klopt dit ?