Guest Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Hoe kan ik in een message window een pop-up lijst laten verschijnen ? any comments are welcome Quote
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Door zelf zo'n message window na te maken, want met de standaardvoorzieningen van FileMaker kan dat niet . Misschien bestaat er een plugin, dat weet ik niet. Ik zou zo'n message window namaken (er bestaan onderdeeltjes voor om zo'n venster na te maken in Mac- of in Windows-stijl): horizontale stukken, verticale stukken, hoekstukjes enzovoort. In zo'n venster doe je natuurlijk wat je wilt. Als je nu op de achtergrond nog je originele venster wil laten zien (zonder dat daar ergens in geklikt kan worden), dan sta je natuurlijk nog voor een hele boel werk. Weet iemand een betere (en toch betaalbare) oplossing? Quote
0 Jimjams Posted May 21, 2003 Posted May 21, 2003 Met de Troi Dialog-plugIn kan dit rechtstreeks maar die is uiteraard niet gratis. PS.: In alle eerlijkheid; Troi hanteert meer dan redelijke prijzen voor hun plugIns! Quote
0 se7en Posted May 21, 2003 Posted May 21, 2003 PS.: In alle eerlijkheid; Troi hanteert meer dan redelijke prijzen voor hun plugIns! Wij hebben wat geld vrij voor een plug in. Eindelijk kan ik mij eentje aanschaffen. Welke wordt mij aangeraden. Heb nooit met plug in's gewerkt. mijn verlanglijstje script starten met berekening - eigen menu's - ea Ik weet dat er op het forum reeds werd gesproken over dit onderwerp maar ik vraag gewoon jullie ondervinding en de beste prijs/kwaliteit aankoop. Moet natuurlijk ook werken met de runtime versies die wij afleveren. wij hebben onlangs een upgrade aangekocht naar : filemaker 6 nl Filemaker 6 developper Quote
0 Jimjams Posted May 22, 2003 Posted May 22, 2003 Ik gebruik al een aantal jaren plugins van Troi http://www.troi.com/ en New Millenium http://www.nmci.com/Products.htm?-session=dwc:B4C73462D5F1EF4B41B3635A35B44E3C. Van Troi gebruik ik de "Troi Dialog plugin" voor uitgebreide dialoogopties en de "Troi Activator plugin" voor scheduling en remote triggering. Beiden werken in een runtime versie. Van New Millennium Communications gebruik ik de "SecureFM plugin" voor extra beveiliging en het verwijderen van menupunten maar dat laatste heb je niet nodig in een runtime-versie als je kioskmode gebruikt. Over deze drie ben ik zeer tevreden maar het lijkt mij raadzaam dat je zelf de trialversies download en uittest. Veel succes! Quote
0 JeanWM Posted May 22, 2003 Posted May 22, 2003 Ik gebruik : oAzium Date & Time oAzium Events oAzium FileTools oAzium Analyzer Info te vinden op http://www.wmotion.com Theme Creator Info te vinden op http://www.cincogroup.com Change Printer Info te vinden op http://www.softtechsolution.com Niks spectaculairs dus, gewoon hebbedingetjes die hun werk doen als je ze mocht nodig hebben. Sommige heb ik wel 'goedkoper' verkregen door 'beta-testing' te doen. HTH Quote
Question
Guest
Hoe kan ik in een message window een pop-up lijst laten verschijnen ?
any comments are welcome
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.