Ga naar inhoud

custumCRM


Aanbevolen berichten

ziet er goed uit.

ik heb het zo snel niet kunnen ontdekken, maar is er ook een soort overzicht van de facturen te maken?

 

even een opmerking over een stukje tekst op de website

er staat:

in customcrm kan je heel snel een offerte maken in jou huisstijl]

het moet volgens mij zijn

in customcrm kun je heel snel een offerte maken in jouw huisstijl

 

niet om vervelend te doen maar ik heb zelf gemerkt dat incorrect Nederlands op een website klanten kan kosten.... :D

 

succes

Link naar reactie

geen dank, graag gedaan.

 

wat de facturen betreft, nee dat is niet wat ik bedoelde

 

omdat de factuur functie in je pakket zit zal iemand (de zzp'er zelf of zijn accountant) die facturen toch ergens in een boekhouding moeten verwerken.

dus wil je als zzp'er een overzichtsfunctie met alle boekingen zodat die verder verwerkt kunnen worden.

Als ik met een dergelijk pakket zou willen werken (ik heb nu alle relatie dingen zelf in filemaker gemaakt maar gebruik nog altijd een los boekhoud pakket - een beetje veel werk om een volledig functioneel boekhoudpakket te maken in filemaker) zou ik het makkelijk willen kunnen inboeken in de boekhouding. Vandaar.

Link naar reactie

ALs je een extra veld maakt waar je een kosten plaats kunt invullen dan kun je met wat scipts eea per maand /kwartaal/jaar zichtbaar maken en verzamelen voor de boekhouder/accountant. Ik doe het op die manier bij mijn pakketten een enkele keer exporteer ik in een pakket van macfan. In de praktijk is de kostenplaats eigenlijk met geprinte overzichten meer dan voldoende,

Link naar reactie

het is wel mogelijk alle facturen/factuurregels te exporteren voor de boekhouder. Dat doen ook al veel klanten, dit kan ook bij relaties, inkoop, offertes e.d. Het is inderdaad mogelijk grootboekrekeningen hierbij te zetten, zodat ze gelijk goed geboekt worden. Dat is een klein stukje maatwerk, aangepast op het boekhoud pakket van de boekhouder/accountant. (Ik moet ook wat verdienen :wink: )

 

Wat de naam betreft, die is heel bewust gekozen, en met de slogan "Niet met 'o' maar met U!" zou dat toch heel duidelijk moeten zijn. De reden is simpel, de domein naam was nog beschikbaar, het is onderscheidend en het is met een knipoog :wink: Het belangrijkste wat het weergeeft is dat het 'maatwerk' is, dus niet standaard !

 

Als dat mensen weerhoudt van het downloaden dan vindt ik dat jammer, maar ook wel een beetje flauw. Google zegt ook niets. Daar is zelfs later een werkwoord van gemaakt.

Link naar reactie
Als dat mensen weerhoudt van het downloaden dan vindt ik dat jammer, maar ook wel een beetje flauw

 

Sommige mensen, waaronder ondergetekende, zijn nou eenmaal wat allergisch als het op taal aankomt.

Het was ook mijn eerste reactie: 'wat een stomme spelfout!'

Het is uit de naam niet duidelijk dat er over is nagedacht. Misschien dat een hoofdletter U nog uitkomst biedt? 'custUmCRM' ?

Ik denk slechts hardop :wink:

 

Verder ben ik op het eerste gezicht wel zeer gecharmeerd van de interface: rustig, duidelijk, consistent en qua vormgeving van deze tijd.

Ik heb wel andere gezien :roll:

 

rmw

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...