Binnen het bedrijf waar ik werk zijn we onlangs gemigreerd naar Filemaker 6.
Daarbij is in de Citrixomgeving (remote desktop) die we gebruiken de optie om bestanden via samengebruik te sharen uitgeschakeld.
Nu kunnen gebruikers samengebruik dus niet meer inschakelen, maar het blijkt echter dat bestanden die al voor samengebruik ingeschakeld zijn nogsteeds te gehost worden, hetgeen problemen opleverd met onze Citrixservers.
Weet iemand een manier (programma, script) om samengebruik uit te schakelen voor alle files (en dat zijn er ongeveer 18000 dus handmatig is geen optie)???
Question
Duckie
Binnen het bedrijf waar ik werk zijn we onlangs gemigreerd naar Filemaker 6.
Daarbij is in de Citrixomgeving (remote desktop) die we gebruiken de optie om bestanden via samengebruik te sharen uitgeschakeld.
Nu kunnen gebruikers samengebruik dus niet meer inschakelen, maar het blijkt echter dat bestanden die al voor samengebruik ingeschakeld zijn nogsteeds te gehost worden, hetgeen problemen opleverd met onze Citrixservers.
Weet iemand een manier (programma, script) om samengebruik uit te schakelen voor alle files (en dat zijn er ongeveer 18000 dus handmatig is geen optie)???
Any help is appreciated!
7 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.