se7en Posted May 22, 2003 Posted May 22, 2003 Is het mogelijk om in herhalende velden een valuelist aan te maken gebaseerd op gerelateerde waarden. Quote
0 AvD Posted May 22, 2003 Posted May 22, 2003 Niet, dacht ik, als je key-veld ook een repeating field is, maar ik heb het niet geprobeerd. Ik weet wel dat FileMaker repeating fields steeds minder ondersteunt, enkel nog in functie van neerwaartse compatibiliteit. Ik zou daar dus niet veel meer van verwachten... Ben je zeker dat je echt repeating fields nodig hebt? Quote
0 se7en Posted May 22, 2003 Author Posted May 22, 2003 Ben je zeker dat je echt repeating fields nodig hebt? Heb ze niet echt nodig maar zou in deze applicatie handig zijn. Quote
0 se7en Posted May 23, 2003 Author Posted May 23, 2003 Ben je zeker dat je echt repeating fields nodig hebt? Heb ze niet echt nodig maar zou in deze applicatie handig zijn. Edit : heb ondertussen de herhalende velden verlaten Quote
Question
se7en
Is het mogelijk om in herhalende velden een valuelist aan te maken gebaseerd op gerelateerde waarden.
3 answers to this question
Recommended Posts