Ik ben bezig zoals enkelen hier wel weten met het opzetten van een vrij groot filemaker project. Ik ben momenteel bezig om meer informatie te verzamelen en zo kwam ik op de Filemaker.nl site het volgende tegen:
Om de snelheid van Filemaker te verhogen kun je een XML databestand opvragen. Hierin zet je een verwijzing naar een stylesheet, XLS bestandje. Hierdoor wordt de server minder belast. FM hoeft namelijk geen ook HTML meer te parsen, dat gaat de browser doen. Dit lijkt me een hele mooie techniek, zeker omdat we al precies weten welke browser iedereen gebruikt en we deze zelf kunnen updaten.
Zijn er mensen die deze techniek al gebruiken, Murtje(waarschijnlijk wel ) in een systeem en er goede en/of natuurlijk slechte ervaringen mee hebben.
Question
DJ_Lucv
Ik ben bezig zoals enkelen hier wel weten met het opzetten van een vrij groot filemaker project. Ik ben momenteel bezig om meer informatie te verzamelen en zo kwam ik op de Filemaker.nl site het volgende tegen:
Om de snelheid van Filemaker te verhogen kun je een XML databestand opvragen. Hierin zet je een verwijzing naar een stylesheet, XLS bestandje. Hierdoor wordt de server minder belast. FM hoeft namelijk geen ook HTML meer te parsen, dat gaat de browser doen. Dit lijkt me een hele mooie techniek, zeker omdat we al precies weten welke browser iedereen gebruikt en we deze zelf kunnen updaten.
Zijn er mensen die deze techniek al gebruiken, Murtje(waarschijnlijk wel
) in een systeem en er goede en/of natuurlijk slechte ervaringen mee hebben.
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.