Kristoffolo Posted May 23, 2003 Posted May 23, 2003 Hoi Ik heb gemerkt dat het downloaden van attachments niet mogelijk is via de nieuwe browser van Apple, Safari versie 1.0 Beta 2(v73). Allicht heeft het iets te maken met Safari zelf. Via internet explorer gaat het prima. Anderen die dezelfde problemen hebben ondervonden, of hiervoor een oplossing weten? Quote
0 dannydv Posted May 24, 2003 Posted May 24, 2003 Ik vrees dat ik dit moet bevestigen. Na het activeren van zo'n download eist Safari alle processor tijd op maar een download komt er niet. Een "Force Quit" is de enige manier om dit te stoppen. (Safari v.73 en OS X v 10.2.6) Quote
Question
Kristoffolo
Hoi
Ik heb gemerkt dat het downloaden van attachments niet mogelijk is via de nieuwe browser van Apple, Safari versie 1.0 Beta 2(v73).
Allicht heeft het iets te maken met Safari zelf.
Via internet explorer gaat het prima.
Anderen die dezelfde problemen hebben ondervonden, of hiervoor een oplossing weten?
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.