jw Posted May 26, 2003 Posted May 26, 2003 Ja, natuurlijk ben ik heel blij met Clarify.org. Ik kijk, lees en antwoord zo vaak als kan. Maar dan om de rest van de wereld niet uit het oog te verliezen. Zijn er andere bijvoorbeeld engels talige fora? Quote
0 dannydv Posted May 26, 2003 Posted May 26, 2003 Een heel druk engelstalig forum is http://forum.filemakerworld.com/ Quote
0 DJ_Lucv Posted May 27, 2003 Posted May 27, 2003 Ik ben er net lid van geworden... Vind je dit forum echt zo druk? Ze hebben dan wel hele lange pagina's met onderwerpen maar een hoop zijn er al meer dan een maand oud... Quote
0 dannydv Posted May 27, 2003 Posted May 27, 2003 Ik heb het gevoel dat sinds de laatste reorganisatie van het forum, het heel wat rustiger geworden is. Ik stelde vast dat er hier op Clarify.net bijna evenveel berichten als daar zijn geplaatst. Gelijk heb je ! Quote
0 DJ_Lucv Posted May 27, 2003 Posted May 27, 2003 Dat hebben we hier dan toch maar knap voor elkaar want daar zitten mensen van heel de wereld! Quote
0 Durk Posted June 10, 2004 Posted June 10, 2004 Ik heb veel nut en lol van het lezen en deelnemen op www.fmforums.com (wie kent ze niet?) maar één forum dat ik (logisch, gezien mijn woonplaats ) ook erg goed vind is www.filemaker-magazin.de Jawohl. Quote
Question
jw
Ja, natuurlijk ben ik heel blij met Clarify.org. Ik kijk, lees en antwoord zo vaak als kan. Maar dan om de rest van de wereld niet uit het oog te verliezen. Zijn er andere bijvoorbeeld engels talige fora?
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.