DJ_Lucv Posted May 27, 2003 Posted May 27, 2003 Waarom mag ik een bericht in offtopic niet gewoon wijzigen? Quote
DJ_Lucv Posted May 29, 2003 Author Posted May 29, 2003 Nee dat is het probleem niet. Het staat ook gewoon letterlijk onderaan in dat rechten overzichtje, heel vaag. Ik mag dit bijvoobeeld ook niet in het nieuws forum. Quote
Dr_Flash Posted May 29, 2003 Posted May 29, 2003 Vreemd. Ik ga het ook even proberen. Ja inderdaad. Je mag je berichten niet bewerken staat er. Zal wel een beslissing van de Admin zijn dan. Maar waarom? Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...... Quote
Dr_Flash Posted June 16, 2003 Posted June 16, 2003 Misschien ligt het aan jullie zelf Kan jij het wel dan? Quote
DJ_Lucv Posted June 18, 2003 Author Posted June 18, 2003 Ff een screenshot voor de mensen die het niet snappen/geloven: Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.