Stef Posted June 2, 2003 Posted June 2, 2003 Woensdag zak ik uit pure nieuwsgierigheid af naar Maarssen om de Servoy demonstratie bij te wonen. Zijn er misschien kandidaten om mee te rijden naar het verre Maarssen? Misschien is AvD ook erbij en organiseren we een Filemaker-Tip-on-the-road show! Ik vertrek vanuit Kasterlee, dit is aan afrit 24 op de E34 Antwerpen - Eindhoven. mvg Stef Quote
Dr_Flash Posted June 3, 2003 Posted June 3, 2003 Maarssen?? Da's naast de deur, en ik heb geen tijd.... Moet werken...... Quote
Koen Van Hulle Posted June 7, 2003 Posted June 7, 2003 Mogen we ook een verslagje verwachten van diegene die er geweest zijn? Koen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.