solvax Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 graag zou ik iets realiseren als volgt Wanneer een ik uit een keuzelijst waarde 1 selecteer in een dropdownmenu => kopieer record naar 1.fp7 Wanneer ik uit diezelfde keuzelijst waarde 2 selecteer, kopieer record naar 2.fp7.. ... Kan iemand me verderhelpen? Mvg Quote
0 hiker Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Kopieer record moet zijn exporteer record?? Je wilt na een keuze uit het dropdownmenu een record exporteren naar een nieuwe file? Dan kun je door een script laten verzorgen met export record. Quote
0 Heckle Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 ik denk dat je dit het best oplost met een scripttrigger wanneer je het veld verlaat Quote
Question
solvax
graag zou ik iets realiseren als volgt
Wanneer een ik uit een keuzelijst waarde 1 selecteer in een dropdownmenu => kopieer record naar 1.fp7
Wanneer ik uit diezelfde keuzelijst waarde 2 selecteer, kopieer record naar 2.fp7..
...
Kan iemand me verderhelpen?
Mvg
2 answers to this question
Recommended Posts