Ga naar inhoud
  • 0

Aanbevelingen NL Filemaker host?


moriz

Vraag

Ik heb een oplossing bestaande uit 4 Filemaker bestanden. Deze wil ik voor een klant extern laten hosten voor Filemaker > Filemaker gebruik. Dus: met Filemaker Pro Clients inloggen via Internet op de bestanden die bij een 3de partij op Filemaker Server worden gehost.

 

Ik dacht dat het een eitje zou zijn hiervoor partij te vinden maar dat valt ontzettend tegen!!! 8O

Iemand aanbevelingen? Wie weet een betrouwbare partij die Filemaker Network hosting aanbiedt? (dus geen IWP of CWP maar puur Filemaker bestanden)

Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@ fmwebshop

AppleISP heb ik geprobeerd maar die nemen echt NOOIT de telefoon op... En ze bellen ook niet terug als je inspreekt. Dus dat vind ik niet zo'n goed voorteken... :wink:

 

Ik heb inmiddels een account aangemaakt bij Rapidhost. Lijkt me precies wat ik zoek... Thanks @dudematters! :D

 

@WJ

Ik kan daar maandelijks opzeggen dus bevalt het niet dan kom ik nog wel even bij 'ons' kijken... (moest ff zoeken wie met 'ons' bedoeld werd...) Op jullie site staat overigens bar weinig over deze dienstverlening?... :idea:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...