Ga naar inhoud
  • 0

FM 6 gezocht


RuudM

Vraag

Al sinds jaren gebruik ik FM85 dat indertijd als update op FM6 is aangeschaft. Nu ik de computer ga vervangen kom ik met de licentie in de problemen omdat bij een update gezocht wordt naar de oude versie - dïe er niet meer op staat. Nu heb ik wel het originele serienummer nog maar de FM6 software is kwijt. Ik vermoed dat als ik het oude pakket installeer dan de nieuwe versie erbij kan installeren. Heeft iemand voor mij de oude FM6 Pro versie (zonder serienummer) zodat ik weer verder kan?

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het heeft vreemd genoeg niet gewerkt, terwijl ik dat wel verwacht had.

 

Bellen met FM helpdesk leerde mij dat de ondersteuning ook maar tot versie 9 ging. Men adviseerde om versie 11 te kopen en die dan te downgraden naar 9. Maar versie 11 gebruiken kon natuurlijk ook, men vertelde mij dat de data van FM6 te gebruiken is in 11. Maar ja, met échte licenties in de hand is dat natuurlijk wel een dure optie.

 

Indertijd was er een aanbieding om in 1 x van versie 6 naar 8 over te stappen, oten besloot ik om een gewone versie 8 te kopen, die was toevallig in een stoffige hoek terug te vinden. En het serienummer van FM8 werkte gelukkig voor FM8Adv (ik begon nl. zelf pas te programmeren rond 2006, vandaar die tussenstap ;-)

 

Eind goed al goed. Met dank voor de reacties.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...