Jump to content
  • 0

path filteren

pjotter

Question

Posted

Ik zit met en probleem dat ik een bepaald excel bestand wil laten printen.

Ik weet waar ze staan alleen het filteren gaat niet helemaal goed.

Ik geef 2 voorbeelden van de totaal 600 stuks.

R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\123456 zoekGR (zperrq.gr)\Geblokkeerd 900-z (xantia 11234-51)\uitvoering (xantia 11234-51).xls

R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\25465 L\145675 (knobel 8022)\uitvoering 25465 L (25465 L).xls

De bedoeling is dat het bestand wat na de laatste \ staat geprint wordt. Probleem is gewoon dat als ik ga filteren een gedeelte weg valt van de totale naam.

Ook werkt de sent event niet altijd goed omdat de bestanden vreemde spaties hebben.Het totale tekst bestand zou dan ook moeten worden aangestuurd.

Als iemand een idee heeft met een goed filter dan lees ik het graag :D

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik ben wel al wat verder maar probleem blijft bestaan is nog niet opgelost.

Ik wil eigenlijk de tekst filteren van rechts af gezien tot het eerste \ teken, alles wat daarna komt heb ik nodig.

Als ik het hele stuk gebruik voor openen via URL dan werkt het prima maar ik heb gewoon die tekst nodig voor verdere bewerking.

Wie weet hoe ik dat gedeelte dus vanaf rechts gezien er uit haal.

(dus bij: R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\25465 L\145675 (knobel 8022)\uitvoering 25465 L (25465 L).xls moet het filter opleveren :

uitvoering 25465 L (25465 L).xls ) Ik heb diverse filter mogelijkheden geprobeerd maar het juiste nog niet te pakken. Ik moet namelijk een gedeelte van die tekst hebben (bv de L na de nummers en de 5 die tussen de haakjes staat) en dat lukt prima mits ik het gedeelte heb tot de \

wie o wie?

• 0
Posted

Het werkt perfect hartstikke bedankt.

Ik kreeg het niet voor elkaar zie nu ook waar ik fout zat maar begrijp het nog niet?

Ik heb constant zitten vogelen met "\" maar met "\\" werkt het wel.Waarom moet je er \\ plaatsen? Je krijgt bij 1 constant de opmerking de tekst constant does not end with a quation mark. Ik ging er al dit van maken '\"" en heb toen echt van alles geprobeerd maar \\ had ik niet begrepen?