R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\25465 L\145675 (knobel 8022)\uitvoering 25465 L (25465 L).xls
De bedoeling is dat het bestand wat na de laatste \ staat geprint wordt. Probleem is gewoon dat als ik ga filteren een gedeelte weg valt van de totale naam.
Ook werkt de sent event niet altijd goed omdat de bestanden vreemde spaties hebben.Het totale tekst bestand zou dan ook moeten worden aangestuurd.
Als iemand een idee heeft met een goed filter dan lees ik het graag
Question
pjotter
Ik zit met en probleem dat ik een bepaald excel bestand wil laten printen.
Ik weet waar ze staan alleen het filteren gaat niet helemaal goed.
Ik geef 2 voorbeelden van de totaal 600 stuks.
R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\123456 zoekGR (zperrq.gr)\Geblokkeerd 900-z (xantia 11234-51)\uitvoering (xantia 11234-51).xls
R:thuis\Recept Totaal\Mach Z\25465 L\145675 (knobel 8022)\uitvoering 25465 L (25465 L).xls
De bedoeling is dat het bestand wat na de laatste \ staat geprint wordt. Probleem is gewoon dat als ik ga filteren een gedeelte weg valt van de totale naam.
Ook werkt de sent event niet altijd goed omdat de bestanden vreemde spaties hebben.Het totale tekst bestand zou dan ook moeten worden aangestuurd.
Als iemand een idee heeft met een goed filter dan lees ik het graag
3 answers to this question
Recommended Posts