karelmoreeuw Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Hoi, Ik heb in onze productcatalogus een checkbox voor 21% BTW en een voor 6% BTW. Nu wil ik op de factuur ipv de standaard checkbox die aangevinkt is de text "BTW 21%" of "BTW 6%" zien verschijnen bij elk product. Alleen heb ik geen idee hoe dit te doen. Groetjes Quote
0 pjotter Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Case functie: Case( if....=.....;"6% BTW"; "19% BTW" ( Quote
0 AvD Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Jullie moeten in de online help van FileMaker eens kijken naar de syntaxis van de Case-functie. Daar komt geen If meer bij. Niet moeilijker maken dan het al is (knipoog). Quote
0 pjotter Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Klopt had dit er niet bij moeten zetten macht der gewoonte Quote
0 fmwebshop Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Je checkbox is een veld met een waarde uit een invoerlijst (die je aangevinkt hebt). Je hoeft in je factuur hetzelfde veld nu alleen maar te plaatsen als gewoon invoerveld en je hebt wat je wilt. Vr gr. Harry Quote
Question
karelmoreeuw
Hoi,
Ik heb in onze productcatalogus een checkbox voor 21% BTW en een voor 6% BTW.
Nu wil ik op de factuur ipv de standaard checkbox die aangevinkt is de text "BTW 21%" of "BTW 6%" zien verschijnen bij elk product.
Alleen heb ik geen idee hoe dit te doen.
Groetjes
4 answers to this question
Recommended Posts