dudematters Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Ik heb een handige dialog / file plugin gevonden die goed werkt, en hij is gratis, dus hierbij wilde ik deze even delen met de gemeenschap http://kargas.net/dialog.html Quote
Ari Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Ziet er gaaf uit! Eindelijk een dialog waarin je een waarde kunt kiezen waarna het bijbehorende ID wordt opgeslagen. Quote
fmwebshop Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Ik heb nog nooit met zo een plugin gewerkt. Ik vindt het na installatie en herstart binnen FM nergens terug. Hoe krijg ik nu een dergelijk dialog venster? Quote
AvD Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Ik heb nog nooit met zo een plugin gewerkt.Ik vindt het na installatie en herstart binnen FM nergens terug. Hoe krijg ik nu een dergelijk dialog venster? Kijk eens onder je Preferences, vierde tab (Plug-Ins) en daarna in je functielijst. Quote
Recommended Posts