Ga naar inhoud
  • 0

spam via clarify.net


jans

Vraag

Beste beheerders,

Zeg jullie geven toch niet zomaar email adressen van forum leden weg? Ik krijg namelijk de afgelopen dagen e-mailtjes binnen van roving birds en shpartners gericht aan een e-mail adres welke alleen bekend is bij clarify.net

 

Ik heb me nergens anders aangemeld met dit email adres en is voor de rest nergens te achterhalen.

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kan totaal niet antwoorden op je vraag, integendeel: zelf krab ik me ook in de haren over de vreemde dingen die gebeuren. Ik zit in het zuiden van Frankrijk en erger me aan een piepende garagepoort: de inwendige veer rechts maakt een hels lawaai. 's Avonds laat maakt dat de hele buurt wakker. Ik zoek dus op het web naar dat poortenmerk in de hoop een handleiding te kunnen downloaden, zodat ik weet waar en hoe te smeren. Helaas... geen handleiding. Case closed. Of toch niet: enkele weken later krijg ik in mijn Belgische brievenbus op mijn Belgisch privé-adres een envelop met de catalogus van hun nieuwe poorten...

Waar haalden die mijn naam (in Frankrijk, met een Frans e-mail adres bij orange), en waar mijn Belgisch straatadres?

 

Is dit een vorm van empathie of troost?

Link naar reactie
  • 0

Onmogelijk ik werk op een Mac en ok vooruit dan maar achter een firewall en ja ik heb ook een virusscannertje. Daarbij is het e-mail adres alleen bekend bij dit forum en staat het niet op een e-mail account ingesteld.

Nou ja blijft vreemd dat die mail zomaar wordt verzonden. Overigens zijn het bedrijven die iets met filemaker te maken hebben

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...