Ik heb een facturatie waarbij soms tot 96 lijnen dienen afgeprint te worden. Hiervoor maak ik gebruik van een portaalrij.
Het rare van dit alles is, dat de printinstructie soms stopt in het midden van een blad. Zijn blad eruit spuwt en verder print op een volgend blad. Ik kon het niet toeschrijven aan Filemaker en heb er een andere printer bijgehaald. Raar maar hij doet het terug. Niet altijd. Maar er is toch een fout van ongeveer 10%. Heeft iemand hier al ooit problemen mee gekend.
Het is echt zo onduidelijk omdat het meestal werkt en dan toch soms die fout geeft.
De eerste printer waarmee ik werkte was een HP en nadien werd een Epson opgesteld.
Er wordt gewerkt met windows millenium.
Ik begrijp het probleem niet en kan moeilijk geloven dat het aan Filemaker ligt maar het rare is, dat het enkel bij Filemaker voorkomt.
Question
se7en
Ik heb een facturatie waarbij soms tot 96 lijnen dienen afgeprint te worden. Hiervoor maak ik gebruik van een portaalrij.
Het rare van dit alles is, dat de printinstructie soms stopt in het midden van een blad. Zijn blad eruit spuwt en verder print op een volgend blad. Ik kon het niet toeschrijven aan Filemaker en heb er een andere printer bijgehaald. Raar maar hij doet het terug. Niet altijd. Maar er is toch een fout van ongeveer 10%. Heeft iemand hier al ooit problemen mee gekend.
Het is echt zo onduidelijk omdat het meestal werkt en dan toch soms die fout geeft.
De eerste printer waarmee ik werkte was een HP en nadien werd een Epson opgesteld.
Er wordt gewerkt met windows millenium.
Ik begrijp het probleem niet en kan moeilijk geloven dat het aan Filemaker ligt maar het rare is, dat het enkel bij Filemaker voorkomt.
6 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.