Jump to content
  • 0

import field mapping

Femca

Question

Posted

Hoi,

ik heb in bijlage een screen shot van mijn probleem. Ik had in een database een tabel genaamd familiale anamnese nu wil ik deze tabel importeren in mijn nieuwe database en ik wil de naam van de tabel behouden. Dus werk ik met import field mapping. Maar zoals in het screen shot te zien is kan ik de helft van de velden importeren en de andere helft niet en ik heb geen idee hoe dit mogelijk is. Wat mis ik? Weet er iemand raad?

Alvast bedankt

5a758dcca21d2_Screenshot2011-01-07at3_11_36PM.png.d17bc08cd34e4aee6196b545e2d47b02.png

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Waarschijnlijk zijn dit calculatievelden?

Inderdaad dit zijn calculatievelden. Hoe kan ik deze velden dan wel importeren? Of kan dit gewoonweg niet?

• 0
Posted

Femca,

Het lijkt mij dat je enige probleem een gebrek aan basiskennis is.

Als je een tabel met velden importeert uit een ander bestand importeer je de velden mét al hun eigenschappen.

Dus veld 1 een getalveld

veld 2 een getalveld

veld 3 een berekeningsveld dat veld 1 en veld2 met elkaar vermenigvuldigd

Zo gauw je dus waarden in de velden 1 en 2 invoert heb je automatisch een berekende waarde in veld 3

Neem eens de tijd om de Fm gebruiksaanwijzing (nog eens) een keer goed door te lezen.

Vr groet

Harry