Ik heb nu alweer een tijdje gewerkt met Filemaker en verschillende databases gemaakt (de meeste om te oefenen voor mezelf). Nu wil ik een database tonen op het internet, het is niet nodig om er zelf een website om heen te bouwen want het is puur om te testen. Nu heb ik gehoord dat het moet kunnen zorgen iets te hoeven typen.
Ik weet dat Instant Web Publishing aan moet staan en dat die geconfigureerd moet worden. Naar mijn idee is dat ook allemaal goed. Maar hoe vertel je de webserver nu dat hij daar moet kijken? En waar staat de door Filemaker geproduceerde webpagina??
Question
Iron_Eagle
Hallo daar issie weer,
Ik heb nu alweer een tijdje gewerkt met Filemaker en verschillende databases gemaakt (de meeste om te oefenen voor mezelf). Nu wil ik een database tonen op het internet, het is niet nodig om er zelf een website om heen te bouwen want het is puur om te testen. Nu heb ik gehoord dat het moet kunnen zorgen iets te hoeven typen.
Ik weet dat Instant Web Publishing aan moet staan en dat die geconfigureerd moet worden. Naar mijn idee is dat ook allemaal goed. Maar hoe vertel je de webserver nu dat hij daar moet kijken? En waar staat de door Filemaker geproduceerde webpagina??
Dank je wel,
Gegroet The One And Only Flying Iron Eagle
16 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.