In een portal verschijnen gerelateerde records waarop de volgende velden staan:
[naam actviteit] [aanwezig]
Gebruikers kunnen in de portal meteen een nieuw gerelateerd record aanmaken.
Probleem is nu dat er geen zoekopdrachten uit te voeren zijn in portal.
Als ik zoek op [naam activiteit] "knutselen" en [aanwezig] "ja" dan vind ik ook gerelateerde records waarin [naam activiteit] is "frobelen" en [aanwezig] is "ja". Met andere woorden: indien in een portalrow een van de velden voldoet aan een deel van de zoekopdracht dan krijgt ik al een hit, terwijl ik natuurlijk wil zoeken met meerdere zoektermen waaraan allemaal moet worden voldaan!
Als ik dezelfde zoekopdracht "direct" uitvoer in de gerelateerde database dan krijg ik wel de goede resultaten
Question
michiel
In een portal verschijnen gerelateerde records waarop de volgende velden staan:
[naam actviteit] [aanwezig]
Gebruikers kunnen in de portal meteen een nieuw gerelateerd record aanmaken.
Probleem is nu dat er geen zoekopdrachten uit te voeren zijn in portal.
Als ik zoek op [naam activiteit] "knutselen" en [aanwezig] "ja" dan vind ik ook gerelateerde records waarin [naam activiteit] is "frobelen" en [aanwezig] is "ja". Met andere woorden: indien in een portalrow een van de velden voldoet aan een deel van de zoekopdracht dan krijgt ik al een hit, terwijl ik natuurlijk wil zoeken met meerdere zoektermen waaraan allemaal moet worden voldaan!
Als ik dezelfde zoekopdracht "direct" uitvoer in de gerelateerde database dan krijg ik wel de goede resultaten
10 answers to this question
Recommended Posts