Jump to content
  • 0

Gerelateerde portal record selecteren

NickNN

Question

Posted

Hallo allemaal...

Ik heb volgend probleem en kom er niet aan uit.

Ik heb een database gemaakt om uitleenbeheer van gereedschappen mogelijk te maken.

Portalrecords laten zie welke artikelen zijn uitgehaald en door wie. Als ik op een portalrecord klik verandert deze van kleur(conditional formating) en haalt deze van een ander layout details van de artikel op (recht boven)

1.thumb.jpg.544591e418fe712ca18c3ed326c5c72f.jpg

Vervolgens kan ik via bovenmenu naar lijstweergave waar de regel (record) van kleur is veranderd (zie hieronder voorbeeld)

2.thumb.jpg.f03394667ef3c4ca47c4bad7b178dbbd.jpg

Echter als ik van daaruit terug wil gaan maar dan naar een ander record door button aan te klikken gebeurt het volgende (zie bijlage)

3.thumb.jpg.c3a14a6de71d060c4b5fcafbcb1c06c4.jpg

Portal record is blijven staan op vorige record en layout record is wel goed.

Diverse pogingen om het met een script te verhelpen zodat portal record goed staat hebben niet gewerkt.... Heeft iemand hier een oplossing voor?

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Beste mensen het is me gelukt......

Een nieuw script1 dat als ik op de artikel (foto) klik in eerste layout portal row van kleur verander.

Vervolgens nog een script2 wanneer ik in de lijstweergave op gewenst record (button) klik terugga naar geretireerd record en daarbij eerstgenoemd script1 trigger