Heckle Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 ik heb voor een opdracht alle postcodes van belgië, nederland, frankrijk, luxemburg en duitsland in een DB moeten verwerken. Daar ik nergens z'n soort gelijk bestand vond, dacht ik dat er misschien nog wel mensen zijn die daar interesse voor hebben. Deze bevat z'n slordige 474.000 records. Mocht je hem willen. Drop me a line, want ik denk dat die te groot is om hier te posten Groetjes Steven Quote
0 Nina Lefebvre Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 Hallo, Een hele karwei zo te zien. Kan je mij de postcodes van Frankrijk bezorgen? Dank bij voorbaat! Nina Quote
0 Heckle Posted March 28, 2011 Author Posted March 28, 2011 Voor iedereen die dit wil, ze staat op de website van mijn zaak http://www.dendremmel.be/Den_Dremmel/Fo ... _tuin.html en druk onder aan op postcode Veel plezier er mee Quote
0 Heckle Posted March 28, 2011 Author Posted March 28, 2011 Sorry hier de goede url http://www.dendremmel.be/Den_Dremmel/Fotos_van_onze_tuin.html en druk onder aan op postcode Veel plezier er mee Quote
0 Jotie Posted March 28, 2011 Posted March 28, 2011 Thx Als ik in de buurt ben, probeer ik eens binnen te springen in je restaurant. Quote
0 willem Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Super, heb je toevallig ook gecombineerd postcode met straatnamen? Zou helemaal top zijn, mijn tabel begint beetje oud te worden. Quote
0 Heckle Posted April 12, 2011 Author Posted April 12, 2011 nee helaas, dat is niet in mijn bezit Quote
Question
Heckle
ik heb voor een opdracht alle postcodes van belgië, nederland, frankrijk, luxemburg en duitsland in een DB moeten verwerken.
Daar ik nergens z'n soort gelijk bestand vond, dacht ik dat er misschien nog wel mensen zijn die daar interesse voor hebben.
Deze bevat z'n slordige 474.000 records.
Mocht je hem willen. Drop me a line, want ik denk dat die te groot is om hier te posten
Groetjes Steven
9 answers to this question
Recommended Posts