haeije Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Hoi, Probeer iets te maken voor de bridgeclub. Op dit moment gebruiken we een aantal lijsten om het volgende op te lossen. Moet volgens mij makkelijker kunnen. Situatie: er komen wisselend aantal mensen, per paar, op een avond. Maximaal 30 paren afhankelijk van het aantal paren bepaal je hoeveel spellen er in totaal gespeeld worden na een X aantal spellen (bepaal je vooraf) wisselen ze van tafel, tafel heeft een nummer tevens moet je aangeven of ze NZ of OW zitten aan één tafel zit een paar NZ of OW ieder paar speelt maar één keer tegen het zelfde paar Hoop dat het duidelijk is. Wellicht is er iets wat hier op lijkt zodat ik de opbouw kan gebruiken. Dank Quote
Question
haeije
Hoi,
Probeer iets te maken voor de bridgeclub.
Op dit moment gebruiken we een aantal lijsten om het volgende op te lossen. Moet volgens mij makkelijker kunnen.
Situatie:
er komen wisselend aantal mensen, per paar, op een avond. Maximaal 30 paren
afhankelijk van het aantal paren bepaal je hoeveel spellen er in totaal gespeeld worden
na een X aantal spellen (bepaal je vooraf) wisselen ze van tafel, tafel heeft een nummer
tevens moet je aangeven of ze NZ of OW zitten aan één tafel zit een paar NZ of OW
ieder paar speelt maar één keer tegen het zelfde paar
Hoop dat het duidelijk is.
Wellicht is er iets wat hier op lijkt zodat ik de opbouw kan gebruiken.
Dank
0 answers to this question
Recommended Posts