Jump to content
  • 0

Radiobutton invoerveld. Bug?

Mike

Question

Posted

Vreemde bug? Radiobutton invoervelden accepteren opeens dat er meerdere opties worden geselecteerd... Heeft iemand dit meegemaakt en wat is er aan te doen?

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als je de shift toets ingedrukt houdt kan je zoveel radiobutton opties selecteren als je wilt.

Zonder de shift toets is er maar 1 optie mogelijk.

Dat is al zo sinds ik met FM werk (versie 2.1 :) )

rmw

• 0
Posted

De combinatie met shift kende ik niet. Ik wist niet beter dan dat de radiobutton slechts één waarde accepteerde. Hoe dan ook, plotseling accepteerde het radiobutton veld méér keuzes (zonder shift...).

Maar het is een bug, want nu ik de db net opende was het plotseling weer als vanouds, slechts een waarde.

Ik ga nu updaten naar v10.4 (?), er is niets vermeld over deze bug, maar wie weet.

• 0
Posted

Met een simpele RightValues() of LeftValues() als auto enter kun je de keuzes beperken in zowel een checkbox als in een radiobutton field.

Dat is een standaard iets dat we gebruiken sinds die functies beschikbaar werden.

• 0
Posted

Om gek van te worden: gisteren werkte dat veld gewoon - in mijn ogen normaal - nu zijn er opeens weer meer optie mogelijk... Ik heb niets veranderd in de de database. Ik begrijp er niets van. Ik ga nu deze velde scripten, maar 't is belachelijk dat dit opeens nodig is.

• 0
Posted
Met een simpele RightValues() of LeftValues() als auto enter kun je de keuzes beperken in zowel een checkbox als in een radiobutton field.

Dat is een standaard iets dat we gebruiken sinds die functies beschikbaar werden.

Ik heb een tip gevonden hoe dit geregeld moet worden. Dank voor jullie hulp waarmee ik op het goede spoor ben gezet!