Jump to content
  • 0

Overgang van 9 naar 11, problemen met XML / XSLT

janDM

Question

Posted

Ik gebruik al enkele jaren een toepassing waarbij gegevens via XML en een XSLT template geëxporteerd worden om SVG boxplots te maken.

Nu ik met filemaker 11 de toepassing op de server opstart, is het SVG-bestand wel aangemaakt, maar helemaal leeg. Aanmaken met de oude 9 werkt wel nog steeds en ook de versie 10 op een andere computer lijkt dit probleem niet te hebben. Heeft iemand een idee wat er veranderd zou kunnen zijn? In bijlage het XSLT bestand dat ik gebruik om de XML te converteren.graph_mTBS_BoxPlot.zip

Alvast bedankt

Jan

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Filemaker 9 past UTF-8 niet strict toe op het document, dat doet FM11 wel. In de commentaarregels staat ergens het copyrightteken, dat moet je vervangen voor © of nog simpeler gewoon weghalen en dan werkt je stylesheet prima ;-)

Hoe kom je hier nu achter .... een echte xml-editor gebruiken ipv bbedit, textedit, notepad oid. Gebruik bijvoorbeeld oXygen. Als je die niet zakelijk, maar privé gebruikt, dan mag je een educatieve licentie aanschaffen en die kost maar enkel tientallen euro's.

Succes en groeten, Menno