Willem_P Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Als ik als bezoeker van dit forum mijn muis beweeg over de portaalregels van de diverse onderwerpen dan wordt van elke regel het onderwerp tevens als tooltip zichtbaar (dat trucje ken ik). Tevens verandert de onderwerpregel van kleur en wordt deze onderstreept. Ook de portaalregel verandert van kleur. Werkt prachtig....zo'n layout wil ik ook....maar hoe kan ik die wijzigingen van tekstopmaak en portaalregel opmaak programmeren? Ik vermoed dat het iets met voorwaardelijke opmaak te maken heeft en dat ook de tooltip hier een rol in speelt (tooltip inhoud = veldinhoud oid?). Wie weet hiervoor een werkende oplossing? Alvast bedankt voor jullie meedenken. Met vriendelijke groet, Wim Quote
dudematters Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Volgens mij is deze site een HTML ding, geen Filemaker ding (in html heb je de mogelijkheid om wat dingen te doen waar je muis over gaat). Dit is niet hetzelfde als in conditional format in FM, al kan je hier ook leuke dingen mee doen.... Quote
Willem_P Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 Dudematters bedankt voor je reactie. Het ziet er idd naar uit dat het een html-ding is en dat een dergelijke dynamische veldopmaak (nog) niet gerealiseerd kan worden binnen Filemaker. Desondanks houd ik me aanbevolen voor tips en oplossingen hiervoor.... Quote
Recommended Posts