Dynare Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 ik probeer mijn eigen zoekfuntie te maken ik heb een invoervakje en een knop zoek als ik op zoek klik hoort die te gaan zoeken. op die knop heb ik ingesteld knopinstellingen>zoekopdracht uitvoeren > en daar staat call::name:[=] maar nu geeft die telkens aan no records found ik heb dit eerder gedaan en toen werkte het nu werkt niet niet wat doe ik fout?? groetjes peter Quote
0 fmwebshop Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Dat betekent dat je zoekopdracht niet goed is. je moet hier de zoekopdracht ingeven, het veld én dat wat er in het veld zou moeten staan (de mogelijkheden zijn beperkt) of: ga naar zoeken veld instellen hier kun je vrijwel alles invoeren zoekopdracht uitvoeren Quote
0 Dynare Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 Dat geloof ik best dat er iets verkeerd is maar ik doe het precie het zelfde als vorige keer toen werkte het. een idee hoe ik de fout kan oplossen? want ik ben layout aan het maken voor iphone dus dit is makkelijker dan die knop. Quote
0 fmwebshop Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 "je moet hier de zoekopdracht ingeven, het veld én dat wat er in het veld zou moeten staan" Ik kan je natuurlijk niet vertellen waarom het de vorige keer wél werkte want ik heb daar geen enkele informatie over. Quote
Question
Dynare
ik probeer mijn eigen zoekfuntie te maken
ik heb een invoervakje en een knop zoek
als ik op zoek klik hoort die te gaan zoeken.
op die knop heb ik ingesteld knopinstellingen>zoekopdracht uitvoeren > en daar staat call::name:[=]
maar nu geeft die telkens aan no records found
ik heb dit eerder gedaan en toen werkte het nu werkt niet niet wat doe ik fout??
groetjes peter
3 answers to this question
Recommended Posts