arpijper Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb een tabel Logistiek en een gerelateerde tabel Logistiek items op basis van "logistiek nummer" Iedere logistieke items regel staat voor een pallet. 3 pallets, dus 3 regels/gerelateerde recods. Nu wil ik graag in deze gerelateerde records het volgende willen zien: Voorbeeld met 3 gerelateerde records: Gerelateerde record 1 Pallet 1 van 3 Gerelateerde record 2 Pallet 2 van 3 Gerelateerde record 3 Pallet 3 van 3 Alvast bedankt! Quote
0 WimT Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Je kan een script aanroepen, die de volgende stappen doorloopt: Selecteer alle portaalrecords door "Ga naar gerelateerde record" .. en kies de juiste layout Voeg vervolgens de telling van het aantal toe aan een variabele, Variabele Instellen [$aant portaalrecords];Get(GevondenTelling)] Loop vervolgens langs de portaalrecords, door Variabele Instellen($Teller,1) Ga naar record.. [Eerste] Loop Veld intstellen [::Tekstveld;"Gerelateerde record "&$teller&" Pallet "&$Record&" van "$AantPortaalrecords] Ga naar record.. [Volgende;Afsluiten na laatste] Variabele Instellen[$Teller;$teller+1] End Loop Quote
Question
arpijper
Kan iemand mij helpen met het volgende.
Ik heb een tabel Logistiek en een gerelateerde tabel Logistiek items op basis van "logistiek nummer"
Iedere logistieke items regel staat voor een pallet.
3 pallets, dus 3 regels/gerelateerde recods.
Nu wil ik graag in deze gerelateerde records het volgende willen zien:
Voorbeeld met 3 gerelateerde records:
Gerelateerde record 1 Pallet 1 van 3
Gerelateerde record 2 Pallet 2 van 3
Gerelateerde record 3 Pallet 3 van 3
Alvast bedankt!
1 answer to this question
Recommended Posts