clarify Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Heb voortdurend problemen met runnen van de web publishing engine onder Filemaker Server Advanced 11. Krijg de melding Deployment/configuration error - 150 Strating the WPE (wpe1) component failed: error code = 2504. Laatste updates geinstalleerd: draai nu 11.0.2.217. Java 6 Update 20 Databases zijn running. Web Publishinh error lijkt ook gewoon te draaien. Draai op deze server zowel FMSA11 als FMPA 11 naast elkaar. Wie weet wat er aan de hand kan zijn. Quote
0 edc Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Ik heb altijd geleerd dat je nooit een fmp (cliënt) en een fms (server) op dezelfde machine mag zetten. Quote
0 clarify Posted April 8, 2011 Author Posted April 8, 2011 Op zich gaat dat altijd zonder problemen. Ik geloof niet dat dat de oorzaak is. Quote
0 dudematters Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Daar heb ik ook nooit problemen mee, sterker nog, ik doe het altijd op een server, anders moet je iedere keer een client aanzetten om kleine aanpassingen te doen. Ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Quote
0 Dre Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Als een oudere versie van Filemaker Server eerder geïnstalleerd is op het systeem, dan is het legen van Java cache een mogelijke oplossing. Quote
Question
clarify
Heb voortdurend problemen met runnen van de web publishing engine onder Filemaker Server Advanced 11.
Krijg de melding Deployment/configuration error - 150 Strating the WPE (wpe1) component failed: error code = 2504.
Laatste updates geinstalleerd: draai nu 11.0.2.217.
Java 6 Update 20
Databases zijn running.
Web Publishinh error lijkt ook gewoon te draaien.
Draai op deze server zowel FMSA11 als FMPA 11 naast elkaar.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn.
4 answers to this question
Recommended Posts