Donamd Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Afhankelijk van de inhoud van een veld wil ik voor een ander veld een invoerveld of een keuzelijst gebruiken. Concreet hierbij volgende informatie : Invoervak 'Funktie' kan waarde Arbeider of Bediende hebben. Indien waarde Arbeider is dan zou het vak Loon een keuzelijst dienen te bevatten met verschillende uurlonen Indien waarde Bediende is dan zou het vak Loon een maandloon dienen te bevatten Hoe kan ik dit oplossen ? Quote
0 fmwebshop Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 Ik denk dat je het principe van de oplossing kunt vinden in het voorbeeldje dat ik in dit topic heb geplaatst: viewtopic.php?f=23&t=6976&start=0 Vr gr Harry Quote
Question
Donamd
Afhankelijk van de inhoud van een veld wil ik voor een ander veld een invoerveld of een keuzelijst gebruiken.
Concreet hierbij volgende informatie :
Invoervak 'Funktie' kan waarde Arbeider of Bediende hebben.
Indien waarde Arbeider is dan zou het vak Loon een keuzelijst dienen te bevatten met verschillende uurlonen
Indien waarde Bediende is dan zou het vak Loon een maandloon dienen te bevatten
Hoe kan ik dit oplossen ?
1 answer to this question
Recommended Posts