Jump to content
  • 0

bekijk layout en keer terug zonder onderbreken

Gem

Question

Posted

Hoi,

euh ik bots hier op een ongemakje waarvan ik niet vlug weet hoe ik dit aanpak.

Ik heb een layout met een portaal met fakturen. In dit protaal heb ik een button om de faktuur te bekijken en een andere button om effectief naar de faktuur te gaan.

Het verschil is dus dat de eerste button naar de layout gaat van de betreffende portaalregel dan 5 seconden aftelt en dan terugkeert naar het portaal. De tweede button keert dus gewoon niet meer terug.

Op zich werkt alles prima maar ik krijg een probleem met de eerste button wanneer ik gedurende de 5 seconden dat ik op de gerelateerde layout zit, een navigatieknop gebruik om bijv. naar een andere layout (bv hoofdmenu) te gaan. Dit werkt wel, maar op de achtergrond blijft mijn script nog aktief.

Hoe kan ik nu vanuit mijn portaal naar een gerelateerde layout navigeren en na 5 seconden terugkeren maar niet de mogelijkheid krijgen om verder te navigeren tijdens dit script.

Euh, ben ik nog duidelijk ? :mrgreen:

momenteel gebruik ik dit script:

Knipsel.JPG.129dadf95a0f7d52327d62a2ee9dad10.JPG

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bij het linken van je tweede script (button setup) heb je de mogelijkheid om 'Current script' aan te passen.

Zet dat op 'Halt'.

Dat zal het lopende script (de 5 sec, script) stoppen.