Jump to content
  • 0

PopUp scherm

Donamd

Question

Posted

Ik heb bij een formulier van personeelsgegevens een button voorzien welke geselecteerd moet worden om lijsten te printen. Graag zou ik bij het selecteren van deze button een popup scherm openen met een nieuwe layout waarin enkele criteria's kunnen opgegeven worden, zoals vb welke lijst afdrukken en daarna selecteren alle records of enkel het actuele record.

Ik probeer hiervoor met een script de opdracht Nieuw Venster te gebruiken. Hierdoor wordt er een nieuw venster gemaakt maar het actuele scherm verklein hierdoor.

Hoe kan ik dit oplossen ?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

het probleem is dat Windows niet het ene venster gemaximaliseerd kan vertonen, en een andere als "popup/verkleind" formaat. Bij het herdimensioneren van je popuw venster zal hij dus het hoofdvenster ook naar "verkleind" formaat resizen.

Als je dit wil oplossen zal je dus het maximaliseren van een venster moeten "faken". Dit wil zeggen de venster grootte zo aanpassen dat de breedte en hoogte net zo zijn alsof het lijkt dat het venster gemaximaliseerd is. Of je stapt over naar Mac :)