In mijn toepassing heb ik bij het afdrukken van personeelsgegevens voorzien om een selectie te maken van welke records er dienen afgedrukt te worden.
1. Alle Records
2. Huidige Record dat actueel zichtbaar is op het scherm
3. Geselecteerde Records
Voor punt 1 en 2 lukt het maar niet voor punt 3.
De bedoeling is dat de selectie in een script dient verwerkt te worden. Script ziet er als volgt uit :
Ga naar Bladeren
If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Alle Records"]
Alle records tonen
Else If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Geselecteerde Records"]
Else If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Huidige Record"]
Records Weglaten
Gevonden reeks beperken [Herstellen]
End if
Bij het opstarten van het script heb ik een $$Variabele ingesteld die de gegevens bevat van de Werknemer ID. Bij de selectie Huidige Record, zoek ik met Gevonden reeks beperken naar het record waarvan Werknemer ID overeenkomt met de vooraf ingestelde $$Variabele. Zo lukt dit voor huidige record en is alles nog duidelijk voor mij.
Hoe kan ik dit nu instellen om enkel de geselecteerde records af te drukken ?
Question
Donamd
In mijn toepassing heb ik bij het afdrukken van personeelsgegevens voorzien om een selectie te maken van welke records er dienen afgedrukt te worden.
1. Alle Records
2. Huidige Record dat actueel zichtbaar is op het scherm
3. Geselecteerde Records
Voor punt 1 en 2 lukt het maar niet voor punt 3.
De bedoeling is dat de selectie in een script dient verwerkt te worden. Script ziet er als volgt uit :
Ga naar Bladeren
If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Alle Records"]
Alle records tonen
Else If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Geselecteerde Records"]
Else If [_Print_Selectie::Personeel_Lijst_Records = "Huidige Record"]
Records Weglaten
Gevonden reeks beperken [Herstellen]
End if
Bij het opstarten van het script heb ik een $$Variabele ingesteld die de gegevens bevat van de Werknemer ID. Bij de selectie Huidige Record, zoek ik met Gevonden reeks beperken naar het record waarvan Werknemer ID overeenkomt met de vooraf ingestelde $$Variabele. Zo lukt dit voor huidige record en is alles nog duidelijk voor mij.
Hoe kan ik dit nu instellen om enkel de geselecteerde records af te drukken ?
7 answers to this question
Recommended Posts