Heckle Posted April 30, 2011 Posted April 30, 2011 Hallo ik kom het volgende probleem tegen ik maak op een layout 4 dezelfde portals naast elkaar elk van 18 hoog, ze raken elkaar niet. de eerste portal filtert de waarde tem 18 de volgende van 19 tem 36 ,37 tem 54 , 55 tem 72 alles werkt perfect op de client, maar gaan we de kijken onder iwp dan krijg ik 4 identieke portals te zien met name nr 4 ik heb geen wat er aan de hand is, heeft iemand dit ook al tegen gekomen? alle suggeties zijn welkom Quote
0 the_ies Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 Hallo Heckle, Staan in alle vier de portalen hetzelfde veld en via dezelfde relatie? In dat geval zit daarin denk ik het probleem. Hetzelfde veld meerdere keren op een weblayout, dat wil niet. Ik zou de splitsing al in je DB maken. Succes. groet, Izo Quote
0 fmwebshop Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 @Heckle, Je oplossing moet kunnen werken. Globals worden niet automatisch "meegenomen", die moet je dus eventueel opnieuw invullen in de browser. Heb je de scriptstap "records bevestigen" opgenomen na het invullen van je filterwaarde? Vr groet Harry Quote
0 Heckle Posted May 3, 2011 Author Posted May 3, 2011 yep heb al het bovenstaande geprobeerd en de enige oplossing bleek 3 nieuwe relatie te creeren maar het is nu opgelost en draait perfect. toch bedankt voor jullie reacties Steven Quote
0 Heckle Posted May 3, 2011 Author Posted May 3, 2011 @Harry in je filterwaarden kan je toch geen bevestig record toewijzen? of mis dit. Steven Quote
Question
Heckle
Hallo
ik kom het volgende probleem tegen
ik maak op een layout 4 dezelfde portals naast elkaar elk van 18 hoog, ze raken elkaar niet.
de eerste portal filtert de waarde tem 18 de volgende van 19 tem 36 ,37 tem 54 , 55 tem 72
alles werkt perfect op de client,
maar gaan we de kijken onder iwp dan krijg ik 4 identieke portals te zien met name nr 4
ik heb geen wat er aan de hand is, heeft iemand dit ook al tegen gekomen?
alle suggeties zijn welkom
4 answers to this question
Recommended Posts