Bruno Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 We zitten op een fm server onder terminal server. 1 user (client) krijgt sinds enkele dagen een volgende filemaker foutmelding : Unsupported operation attempted . Alle andere clients hebben geen enkel probleem. 1-Heb de database getest en niet corrupt. 2-Als ik inlog onder haar terminal server -profiel met een andere fm user > geen probleem 3-Als ik inlog onder een ander terminal server - profiel met haar fm user login > geen probleem Mijn conclusie: Het terminal server profiel van die gebruiker is corrupt. Ik vraag me wel af waarom ze enkel problemen heeft in fm. Iemand ervaring met dergelijke foutmelding ? Quote
Question
Bruno
We zitten op een fm server onder terminal server.
1 user (client) krijgt sinds enkele dagen een volgende filemaker foutmelding : Unsupported operation attempted .
Alle andere clients hebben geen enkel probleem.
1-Heb de database getest en niet corrupt.
2-Als ik inlog onder haar terminal server -profiel met een andere fm user > geen probleem
3-Als ik inlog onder een ander terminal server - profiel met haar fm user login > geen probleem
Mijn conclusie: Het terminal server profiel van die gebruiker is corrupt.
Ik vraag me wel af waarom ze enkel problemen heeft in fm.
Iemand ervaring met dergelijke foutmelding ?
0 answers to this question
Recommended Posts