De bedoeling is dat in een portaal een selectievakje wordt toegevoegd.
Het is niet de bedoeling om aan dit selectievakje een invoerlijst te koppelen met verschillende waarden, maar enkel dat het vakje aangevinkt kan worden. Waardoor ik daarna via een script een bewerking kan laten gebeuren op de records die aangevinkt zijn.
In mijn tabel heb ik hiervoor een veld toegevoegd, genaamd Selectie.
Op de lay-out in de portaal heb ik hiervoor groep selectievakjes ingevoegd.
De invoerlijst heb ik een spatie ingevoegd omdat ik niet echt tekst nodig heb.
Het vakje verschijnt wel op elke regel in de portaal maar het aanklikken hiervan werkt niet correct. Als ik het vakje aanklik van een bepaald record verandert de inhoud van een andere vakje mee. Het is telkens de inhoud van het voorgaande vakje dat aangeklikt is dat verandert van inhoud.
Iemand een idee hoe ik dit eigenlijk moet oplossen.
Question
Donamd
De bedoeling is dat in een portaal een selectievakje wordt toegevoegd.
Het is niet de bedoeling om aan dit selectievakje een invoerlijst te koppelen met verschillende waarden, maar enkel dat het vakje aangevinkt kan worden. Waardoor ik daarna via een script een bewerking kan laten gebeuren op de records die aangevinkt zijn.
In mijn tabel heb ik hiervoor een veld toegevoegd, genaamd Selectie.
Op de lay-out in de portaal heb ik hiervoor groep selectievakjes ingevoegd.
De invoerlijst heb ik een spatie ingevoegd omdat ik niet echt tekst nodig heb.
Het vakje verschijnt wel op elke regel in de portaal maar het aanklikken hiervan werkt niet correct. Als ik het vakje aanklik van een bepaald record verandert de inhoud van een andere vakje mee. Het is telkens de inhoud van het voorgaande vakje dat aangeklikt is dat verandert van inhoud.
Iemand een idee hoe ik dit eigenlijk moet oplossen.
Alvast bedankt.
5 answers to this question
Recommended Posts