eldeka Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Ik weet dat het archaisch klinkt maar ik zit met een probleem in een toepassing die perfect draaide gedurende 8 jaar op FMP 6.0v3. Kan iemand mij helpen aan een Developersversie om het probleem makkelijker op te sporen? Dit is namelijk niet meer te downloaden bij FM en nog minder te koop. Quote
0 Ari Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 http://buycheapsoftware.com/products~manufacturerID~11.asp Quote
0 eldeka Posted May 26, 2011 Author Posted May 26, 2011 Hartelijk dank maar ik vind er niet wat ik nodig heb. Wel recente versies 10 en 11 en v5. Kan wel later van pas komen. Quote
0 guyvt Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 yep ik heb nog een FM Dev 6 liggen (en FM Pro6, en Server 5,5, ...) in mijn FileMaker Heiligdom en Museum Mits gepaste compensatie af te halen regio 2540 Hove Quote
Question
eldeka
Ik weet dat het archaisch klinkt maar ik zit met een probleem in een toepassing die perfect draaide gedurende 8 jaar op FMP 6.0v3.
Kan iemand mij helpen aan een Developersversie om het probleem makkelijker op te sporen?
Dit is namelijk niet meer te downloaden bij FM en nog minder te koop.
3 answers to this question
Recommended Posts