Zero55 Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 Zou iemand mij een voorbeeldje kunnen posten met een voorbeeldje van Portal Filtering ? Quote
0 yamas Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Volgens mij doet rmw een suggestie hiervoor aan de hand in bijgevoegd draadje. http://www.clarify.net/viewtopic.php?f=29&t=7049&start=0 Groet Quote
0 JeanWM Posted June 4, 2011 Posted June 4, 2011 Eigenlijk bestaat er geen echte "juiste" manier van portal filtering. De gebruikte techniek hangt af van wat je wil doen en waar je het wil doen, met wanneer als onderliggende gedachte. Er zijn al twee ingebakken portal sort methodes in FileMaker. Maar wil je op 1 item sorteren of op verschillende. En gaan die verschillende ieder in verschillende richtingen, oplopend/aflopend. Een gegeven voorbeeld kan daarom nog niet tonen wat je echt nodig hebt. Daarvoor hebben we wat meer info nodig over wat je wil bereiken. Quote
Question
Zero55
Zou iemand mij een voorbeeldje kunnen posten met een voorbeeldje van Portal Filtering ?
2 answers to this question
Recommended Posts