Als er een Runtime bestand aangemaakt zou worden van een dBase met behulp van Developer 6 op een Macintosh, is deze dan ook te gebruiken op het Windows platform?
Deze runtime wordt gemaakt met uiteraard een gelicenceerde versie van Developer, maar hoe zit het met het vrijgeven van een gemaakte runtime?
Question
EricJ
Als er een Runtime bestand aangemaakt zou worden van een dBase met behulp van Developer 6 op een Macintosh, is deze dan ook te gebruiken op het Windows platform?
Deze runtime wordt gemaakt met uiteraard een gelicenceerde versie van Developer, maar hoe zit het met het vrijgeven van een gemaakte runtime?
Eric j
6 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.