Jullie weten hoe dat gaat als je een twee jaar geleden enthousiast aan een 'klein' filemaker applicatie-tje begint. Nu is het een monster zonder gedegen blauwdruk. Ik moet in de aankomende periode het beest temmen en een blauwdruk opleveren. Kan iemand de 'best practice' toelichten om dit project te tackelen. Ik heb reeds DDR files (html) geproduceert, maar vind ze verre van lees- en presenteerbaar en zoek mogelijk naar een goed 'vertaler' voor de xml. Of zijn er andere ideeën? Hoor het graag.
Was er vroeger (ergens tussen Claris Filemaker II en FMPRO 8.5) niet een .fmp bestand dat je kon gebruiken om he DB's in te rapporteren?
Question
Lutmers
Beste Mensen,
Jullie weten hoe dat gaat als je een twee jaar geleden enthousiast aan een 'klein' filemaker applicatie-tje begint. Nu is het een monster
zonder gedegen blauwdruk. Ik moet in de aankomende periode het beest temmen en een blauwdruk opleveren. Kan iemand de 'best practice' toelichten om dit project te tackelen. Ik heb reeds DDR files (html) geproduceert, maar vind ze verre van lees- en presenteerbaar en zoek mogelijk naar een goed 'vertaler' voor de xml. Of zijn er andere ideeën? Hoor het graag.
Was er vroeger (ergens tussen Claris Filemaker II en FMPRO 8.5) niet een .fmp bestand dat je kon gebruiken om he DB's in te rapporteren?
Dank,
Jeroen
5 answers to this question
Recommended Posts