meijnckens Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 Beste Clarifyers, Een (misschien) onnozele vraag Als ik een list view gebruik, wil ik dat de achtergrond van de active record een andere kleur krijgt. Daarvoor heb ik een tweetal globale velden aangemaakt met wit en blauw als kleur. Daarnaast heb ik een veld aangemaakt met als berekening..... tja toen kwam ik niet verder Ik zoek een opdracht zoals :als/if (huidige record; blauw;wit) Wie heeft hier de oplossing voor? m.vr.gr. Jaap Quote
0 JeanWM Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 Plaats een object in de Body met een conditional formatting: $$ActiveRecordID = Get(RecordID) en de gewenste kleur. In layout Setup, plaats een script trigger On Record load die een Refresh script aanroept met als parameter: Let($$ActiveRecordID = Get(RecordID); "") De achtergrond kleur zal veranderen in alle gevallen dat je op dat record aankomt, muis, klik etc... Quote
0 meijnckens Posted June 10, 2011 Author Posted June 10, 2011 Helemaal gelukt, Bedankt Jean Vr.Gr. Jaap Quote
Question
meijnckens
Beste Clarifyers,
Een (misschien) onnozele vraag
Als ik een list view gebruik, wil ik dat de achtergrond van de active record een andere kleur krijgt.
Daarvoor heb ik een tweetal globale velden aangemaakt met wit en blauw als kleur.
Daarnaast heb ik een veld aangemaakt met als berekening..... tja toen kwam ik niet verder
Ik zoek een opdracht zoals :als/if (huidige record; blauw;wit)
Wie heeft hier de oplossing voor?
m.vr.gr.
Jaap
2 answers to this question
Recommended Posts