Arnoud Posted June 23, 2003 Posted June 23, 2003 Er gaan geruchten dat Filemaker Pro 7 dit jaar uitkomt. Deze versie zou behoorlijk verschillen van de voorgaande versies. In elk geval kunnen oude versies niet gedraaid worden op 7 heb ik begrepen. Wie weet wat meer over deze kwestie of is het gewoon niet waar. Quote
0 johan Posted June 23, 2003 Posted June 23, 2003 Is dat een upgrade voor Mac? En zo ja.... waar heb je de geruchten? Quote
0 Arnoud Posted June 23, 2003 Author Posted June 23, 2003 Uit je vraag maak ik op dat je niet weet dat FMP op zowel Windows als Mac draait. Filemaker is dan wel van origine een Mac product, het draait echt al jaren op Windows. En naar ik begrijp draait het daar zelfs beter op dan op Mac-OSX. En dat terwijl FM inc. een dochter zou zijn van Apple, echt een bloody shame! Het zou gaan om een compleet nieuwe versie van FM voor beide platformen. Ik zei al het zijn geruchten die ik vernomen heb van gebruikers. Maar zoals het vaak is met geruchten, er is altijd wel IETS van waar. Wie weet echt meer? Quote
0 rmw Posted June 23, 2003 Posted June 23, 2003 Ik heb de vraag aan John Mark Osborne (je weet wel die van Scriptology) gesteld tijdens een filemaker training begin april. Die gaf als antwoord dat hij niets kon zeggen, maar als je nog van plan was ooit eens naar de FM DevCon te gaan dit jaar een heel goede keus zou zijn........... Quote
Question
Arnoud
Er gaan geruchten dat Filemaker Pro 7 dit jaar uitkomt.
Deze versie zou behoorlijk verschillen van de voorgaande versies.
In elk geval kunnen oude versies niet gedraaid worden op 7 heb ik begrepen.
Wie weet wat meer over deze kwestie of is het gewoon niet waar.
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.