Johnny Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Hoe krijg ik toegang met volledige rechten als ik alle passwords uit een bestand heb verwijderd en aan [Gast] alle rechten heb toegekend. [Gast] als enige account benoemd. Toch blijft FM vragen om een password en als ik het gast account gebruik, gaat het bestand wel open, maar met beperkte rechten. Quote
0 Stamp Posted June 28, 2011 Posted June 28, 2011 dus door klikken zonder iets in te vullen. lijkt me. Quote
0 Johnny Posted June 28, 2011 Author Posted June 28, 2011 Is al opgelost, de database stond bij start in de zoekmodus, daar ging het mis... Quote
0 trikke Posted June 28, 2011 Posted June 28, 2011 Hoe heb je dat klaargespeeld? Het is niet mogelijk alle accounts met de [Full Access] privilge set te verwijderen. Er moet er minstens 1 zijn, je moet dan de enige account (Guest) [Full Access] geven, om weer uit de Security Manager te geraken. Quote
0 Johnny Posted June 28, 2011 Author Posted June 28, 2011 Klopt wel, maar door een wat ongelukkig startscript kwam ik even niet uit de zoekmodus, later is dat wel gelukt. Inderdaad had het Guest account volledige rechten. Quote
Question
Johnny
Hoe krijg ik toegang met volledige rechten als ik alle passwords uit een bestand heb verwijderd en aan [Gast] alle rechten heb toegekend.
[Gast] als enige account benoemd.
Toch blijft FM vragen om een password en als ik het gast account gebruik, gaat het bestand wel open, maar met beperkte rechten.
4 answers to this question
Recommended Posts