Jump to content
  • 0

Rapport magazijn

maardema

Question

Posted

5a758dcd86650_Schermafbeelding2011-07-06om08_53_35.png.8f58002b43f3fd70f9207861a55754e5.png

Op het moment ziet het rapport van ons magazijn er zo uit. Nu zou ik ook graag een rapport willen hebben waar gewoon bijv. week 27 op staat en dat ik dan een opsomming krijg van de producten die die week in en uit zijn gegaan. Zo hoef ik niet steeds het over te typen in een Excel bestand.

Iemand enig idee hoe ik dit doe, ik kan er zelf niet uitkomen.

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik zie dat je reeds een veld hebt die het weeknummer beschrijft in je database? Mocht dit niet het geval zijn moet je een calculation field aanmaken die het weeknummer berekend op basis van een datum (zie Date functions hiervoor).

Vervolgens kan je in een rapport een sub-summary part aanmaken waarbij je artikelen sorteert op weeknummer. Vervolgens krijg je alle artikelen per weeknummer die binnen zijn gekomen in een overzicht.

• 0
Posted

Helaas heeft iemand anders dit database voor mij gebouwd en vanwege typ fouten in het overzetten naar excel willen we een rapport die we meteen kunnen printen. Is er iemand die voor mij dit rapport zou kunnen toevoegen aan mijn database? :roll:

• 0
Posted

Anyone? Zit echt een beetje vast nu en heb al dingen geprobeerd maar niks lukt. Dus als ik het iemand zou mogen mailen die me zou kunnen helpen graag! :)

• 0
Posted
Anyone? Zit echt een beetje vast nu en heb al dingen geprobeerd maar niks lukt. Dus als ik het iemand zou mogen mailen die me zou kunnen helpen graag! :)

Mail het me even door. Ik zal er een blik op werpen.

sturen naar > rony at adequaat.be

• 0
Posted
Begrijpenlijk. Wel jammer, want ik had graag wat van u geleerd.

Ik zal enkel het screenshot van het script online zetten. Daaruit kan je normaal gezien afleiden wat ik gedaan heb.

Kort samengevat:

Haar databank bestond uit een tabel IN (inkomende goederen) en een tabel UIT (uitgaande goederen).

Ik heb een tabel bijgemaakt om te rapporteren, zijnde de tabel RAPPORT.

Het is dus rechttoe-rechtaan geprogrammeerd en zeker voor verbetering vatbaar. Maar het ging om het idee zodat zij verder kon.

5a758dcd8baa4_Screenshot2011-07-06at17_56_11.thumb.jpg.357a405cd9e8e5cd320448d1293ff9ba.jpg