Ga naar inhoud
  • 0

Accountnaam


Tom_slr

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een bestandje waarin ik inlog met een gebruiker en wachtwoord. En hierin heb ik een veld aangemaakt met daarin "Get ( AccountNaam )". Echter als ik dit veld in mijn layout plaats krijg ik geen weergave van de account naam.

 

Wat ik geprobeerd heb is een tekstveld met een "berekende waarde opgeven", alles indexeren.

Een berekening, alles indexeren.

 

Maar het veld blijft leeg, weet iemand waar dit aan kan liggen.

 

Bvd, Tom

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nu een berekening met daarin aangevinkt "berekeningsresultaten niet opslaan".

 

Dit werkt nu wel, maar pas als ik alles selecteer in het veld zie ik pas het veld is ingevuld. Het lijkt er wel op of ik een witte tekst op een witte achtergrond heb? Maar dat is niet het geval.

Het veld is transparant en de tekstopmaak is zwarte lettertype. (Ik heb het veld opgave al gewijzigd om te kijken of het niet aan de veld instellingen ligt maar bij een andere veld opgave is de tekst wel gewoon te zien)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...