rmw Posted June 25, 2003 Posted June 25, 2003 Iemand van u allen hier al concrete plannen om naar de Filemaker Developer Conference te gaan in augustus? Quote
jw Posted June 26, 2003 Posted June 26, 2003 lijkt me goed om mee te maken. Als ik ga, waar moet ik een beetje aan denken qua kosten? 1 - hoe lang ie de devcon ? 2 - reis + slapen + eten + toegang ? Quote
rmw Posted June 26, 2003 Author Posted June 26, 2003 http://www.filemaker.com/devcon en voor 30 juni nog $200 goedkoper! Quote
Iron_Eagle Posted June 27, 2003 Posted June 27, 2003 Neej helaas, ik kan er niet naar toe, misschien als ik wat ouder ben Want zoals ik nu Filemaker ervaar ga ik er thuis zeker mee verder. Het zit zo dat ik nu stageloop en dat ik hier kennis heb gemaakt met Filemaker. En mijn interrese ligt toch al bij Databases dus ben ik ze zelf gaan programeren. Ik had, vanuit school, al ervaring met SQL, ORACLE en Acces. En dan zie je toch wel wat vergelijkingen. Daarom zeg ik jullie dat ik Filemaker een mooi pakket vindt met veel mogelijkheden, al moet er af en toe een hoop denkwerk aan te pas komen om het juiste te bereiken. Groeten Iron Eagle Quote
dannydv Posted June 29, 2003 Posted June 29, 2003 Ik zal er ook zijn. Conference: $999,- als je voor overmorgen registreert $1299,- nadien Hotel Mariotts $129,- / nacht Tip: je kan een kamer delen met iemand anders, alle kamers zijn suites, 2 bedden etc.. Vliegfticket ? Alles samen toch snel $2000 -$2500,- Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.