Andreas1 Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Hallo, Ik sta op het punt een compacte budget-solution te maken waarmee ik mijn eigen persoonlijke budgetten kan bijhouden en die van een bedrijf(je). Ik zou dus beide budgetten gescheiden willen beheren, maar in 1 file. Iemand hier ervaring mee? Lijkt me niet zo heel moeilijk, alleen ben ik enkel wat aan het peinzen over het relatieschema... Mijn plan is om twee tables te maken, INTERFACE voor globalen en BUDGETS voor alle andere velden... Maar zie hier toch ook wat graten in... Indien iemand tips/ervaringen wil/kan delen. Meer dan welkom! Quote
0 hiker Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 1 file is mogelijk met een aparte tabel voor privé en een aparte tabel voor zakelijk. Daarnaast natuurlijk tabellen voor adressen privé en zakelijk. Dat om mee te beginnen. Quote
Question
Andreas1
Hallo,
Ik sta op het punt een compacte budget-solution te maken waarmee ik mijn eigen persoonlijke budgetten kan bijhouden en die van een bedrijf(je).
Ik zou dus beide budgetten gescheiden willen beheren, maar in 1 file.
Iemand hier ervaring mee?
Lijkt me niet zo heel moeilijk, alleen ben ik enkel wat aan het peinzen over het relatieschema...
Mijn plan is om twee tables te maken, INTERFACE voor globalen en BUDGETS voor alle andere velden...
Maar zie hier toch ook wat graten in...
Indien iemand tips/ervaringen wil/kan delen. Meer dan welkom!
1 answer to this question
Recommended Posts