arpijper Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Ik ben voornemens een nieuwe server te kopen om met name filemaker pro server op te draaien. Heeft iemand (al) ervaring met de nieuwe mac mini server? Hoe is de performance met ongeveer 10 users en een odbc koppeling naar een sql server? Ik draai filemaker server nu op een oude windows server. Gaat de performance ook omhoog als filemaker server draait op de mac ipv windows? (we werken overwegend met windows users) Quote
0 Peter Wagemans Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 De nieuwe quad core mini is waar voor je geld. Vandaag een klant gehad die een mooie config samesnstelde; met een 256gb ssd en een externe promise 4tb thunderbolt disk array. Voor iets meer dan 2000 euro. Is macos sneller dan windows als het op fmserver neerkomt? Zou ik niet op kunnen antwoorden. Als je met een windows only netwerk zit, wil je misschien wel een windows bak als server, omdat je dan zeker de externe authenticatie en de sso goed voor mekaar krijgt. Heb je dat niet nodig, dan is een mac volgens mij even goed. Quote
Question
arpijper
Ik ben voornemens een nieuwe server te kopen om met name filemaker pro server op te draaien.
Heeft iemand (al) ervaring met de nieuwe mac mini server?
Hoe is de performance met ongeveer 10 users en een odbc koppeling naar een sql server?
Ik draai filemaker server nu op een oude windows server. Gaat de performance ook omhoog als filemaker server draait op de mac ipv windows?
(we werken overwegend met windows users)
1 answer to this question
Recommended Posts