Jump to content
  • 0

Ga naar bladeren (onderbreken)

fvissers

Question

Posted

Ben bezig met een barcode scanner, nu ga ik eerst naar een veld in find mode en dan scan ik een nummer en dan gaat het script verder.

Ga naar layout en ga naar veld pallet, ga naar bladeren (onderbreken) anders gaat het script gelijk weer verder want die staat in een loop.

Want ik wil hier een status inscannen en na het scannen zou hij eigenlijk net als in find mode de button moeten indrukken ga door.

Want dan gaat hij weer naar het eerste scherm voor wachten op een nieuwe scan.

Hoe krijg je het voor elkaar dat hij die button ga door inklik.

Nu heb ik iets getest dat je een script activering kan gebruiken en dat had ik ook en dan heb ik het zelfde script op gegeven.

resultaat is dat hij wel weer doorgaat. alleen als je 10 keer dat script hebt gerund dan moet je ook weer 10 keer een exit script runnen om uit het hele script te komen,.

zoek gewoon een makkelijke manier om een enter te geven zonder dat je het toetsenbord of muis gebruitk voor de button ga door.

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Je kan voor je barcode een eindcode instellen. Meestal gaat dat met dip switches, euh, het is al een tijdje geleden, misschien kan het ondertussen via software.

Je moet een ctrl-return of een numerieke enter kunnen instellen. Dat is de shortcut die ook de "continue" knop aanstuurt als je script gepauzeerd is. De keycode is misschien 13, maar misschien ook iets anders. Gebruik even de on keystroke event om je juiste code te weten te komen.

Als je dat kan doen, kan je ook je script heel anders structureren. Je werkt dan met puze/resume om op de scanner input te wachten.